Intrebari

Cum se poate face plata?

Pentru efectuarea plăţii vă punem la dispoziţie mai multe opţiuni, astfel încât dvs. să o alegeţi pe cea care vi se potriveşte cel mai bine. Puteţi face plata în siguranţă, online , cu cardul MasterCard, Visa ori PayPal. Cei care comandă din România, au posibilitatea de a opta pentru plata la livrare, ramburs sau pot plăti prin transfer bancar.
 

Voi primi un e-mail de confirmare a comenzii?

Veţi primi automat un e-mail de confirmare a comenzii, pe adresa de e-mail pe care ne-aţi comunicat-o. Odată ce comanda dvs. va fi expediată, vă vom trimite un alt e-mail, care va cuprinde mai multe informaţii legate de livrarea comezii dvs.
 

Voi primi un număr de urmărire a comenzii?

Da! Odată ce pachetul dvs. a fost expediat , vă vom transmite un e-mail cu mai multe informaţii despre livrare.
 

Pot trimite comanda mea ca şi cadou, oricui doresc?

Da! Puteţi trimite comanda dvs. ca şi cadou, oricui doriţi, alături de un mesaj, pe care ni-l puteţi comunica în momentul în care finalizaţi comanda. Mesajul dvs. va fi scris pe un frumos card, ce va conţine logo-ul firmei noastre.
 

Care este politica dvs. de returnări?

Suntem încrezători că produsele Kukuruz Gourmet Popcorn, vor ajunge proaspete la dvs. Fiind vorba despre produse alimentare, nu putem accepta returnări, însă dacă nu veţi fi mulţumit de produs, vă rugăm să ne contactaţi la gabriel@kukuruz.ro pentru asistenţă în eventualitatea unui schimb.
 

Puteţi face livrări şi în alte ţări?

Livrăm popcorn gourmet în toate ţările Uniunii Europene.
 

Este necesar ca cineva să fie acasă atunci când se va face livrarea?

Pentru ca pachetul să poată fi preluat, este necesar ca cineva să fie acasă , în momentul livrării, în caz contrar puteţi face livrarea şi la serviciu.
 

Care sunt taxele de livrare?

Taxa de livrare în Bucureşti este de 15 lei. Taxa de livrare în ţară este de 20 lei. Taxa de livrare în ţările din Uniunea Europeană variaza. Pentru a afla despre promoţiile noastre, urmăriţi-ne pe : facebook.com/kukuruzpopcorn.ro
 

Faceţi livrări şi în weekend?

Livrările se fac în cursul săptămânii, de luni până vineri.
 

Cum va fi ambalat popcornul meu?

Popcornul proaspăt preparat, va fi ambalat şi sigilat în pungi, sau în cutii de metal, în funcţie de opţiunea dvs., astfel încât atunci când va ajunge la dvs. să fie crocant şi gustos.
 

Cum pot păstra acasă, popcornul proaspăt?

Popcornul Kukuruz vine ambalat în pungi cu fermoar, sau în cutii cu capac, astfel încât să-ţi păstreze prospeţimea. În prepararea popcornului Kukuruz, noi nu folosim conservanţi , coloranţi sau orice alt fel de substanţe chimice . Totul este natural! Pentru a-i păstra prospeţimea vă recomandăm ca după deschidere, să resigilaţi punga, să nu-l încălziţi şi să-l ţineţi departe de razele soarelui. De asemenea, vă recomandăm să nu reîncălziţi popcornul , să nu-l puneţi la microunde, să nu-l congelaţi.
 

Dacă am alergie la nuci, pot mânca popcornul Kukuruz?

Popcornul nostru este produs într-o bucătărie în care sunt procesate atât nuci cât şi lapte. De aceea, sfatul nostru este să nu consumaţi popcornul nostru, dacă aveţi alergie la nuci ori lactate. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi la gabriel@kukuruz.ro .
 

Atenţie!

Popcornul este produs de mână şi este posibil să mai existe unele boabe de porumb tari, neexpandate, aşadar aveţi grijă când mâncaţi sau îl daţi copiilor mici. Dacă aveţi nevoie şi de alte informaţii , contactaţi-ne şi vom face tot posibilul să vă ajutăm.